پیش از سفر به استانبول اول جاذبه های آن را بررسی کنید
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

به نظر من اگر دوست دارید به استانبول سفر کنید و یه تور استانبول خوب رو تجربه کنید اول باید جاذبه های گردشگری شهر رو به تور کامل بررسی کنید که وقتی رسیدید بتونید از تمامی مکان های دیدنی شهر لذت ببرید اگر دوست دارید جاذبه های گردشگری استانبول رو بررسی کنید میتونید از سایت فاینداتور استفاده کنید من خودم چند وقت پیش به استانبول سفر کردم در اول که کلا تو آژانس های مسافرتی دنبال یه تور استانبول خوب بودم که گیرم نیومد تصمیم گرفتم یه سرچی تو نت بکنم و ببینم سایت های خدماتی تور چیا ارائه میدن که سایت http://www.lastsecond.ir/tours/تور_ترکیه/تور_استانبول/ رو پیدا کردم رو پیدا کردم ولی خب متاسفانه هم دسترسی خوبی برای من نداشت و هم اینکه مشکلش برای من این بود که هتل مناسبی که من میخوام رو نداشت یه خورده بیشتر تو نت به گشتن پرداختم و تونستم از سایت فاینداتور استفاده کنم من میخواستم برای یکی از دوستام هم یک بلیت تور آسیایی تهیه کنم که این سایت به دلیل وسیع بودنش کمکم کرد که هم واسه خودم تور استانبول https://www.findatour.co/fa/international-tour/turkey/istanbul تهیه کنم و هم واسه دوستم بلیطش رو تهیه کنم به شما هم توصیه میکنم که استفاده کنید سایت خوب و رازی کننده ای هست.





:: برچسب‌ها: پیش از سفر به استانبول اول جاذبه های آن را بررسی کنید ,
:: بازدید از این مطلب : 539
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: